Pazartesi, Şubat 25

Anaeeaaam o da ne?...


Havalarin yaz kivamina gelmesiyle (Florida'da yasamanin tek iyi yani Mart demek yaz demek)su bahceme bir el atayim dedim.. Florida olmasina ragmen birkac gece don oldugu icin olmus bazi bitkileri temizledim, gereksiz seyleri yoldum ve bahceyi yeni alacagim cicekleri dikmeye hazir ettim..

Bisikletimi de cikarip koydum disariya - havalar duzeldi, okuldan gelince daha cok binerim artik diye. Kapinin onunu supurdum havar temizligi havasinda..


Ve tam bahcede biraz daha ot gordum onlari yoliyim falan derken bu sey cikti karsima!
Hemen pes ettim ve iceri kactim. Sonra bocegin olu oldugunu farkedince de birkac resmini cekeyim bari deyip geri ciktim.

Ders calismam lazim, benim ugrastigim islere bak :) Insanlarin ogrenciyken aileleriyle yasamasi gerektigine karar kildim: simdi annem olsa, hadi kizim gec iceri ne isin var bortuyle bocekle, ders calis bakiim derdi. bunu diyecek kimse olmadigi icin bir turlu ders calisamiyorum! Cozdum ben cozdum...

Hiç yorum yok: