Çarşamba, Şubat 13

bir tursu bir yemek - hayir iki tursu bir yemek

Iste pazarlikci ruhumun cok erkenden devreye girdiginin kaniti!

Ben kucukken, 2,5 yasinda falanken, annem bana yemek yediriken salatalik tursularini ince ince keser hazirlarmis. Pazarlik konusu da suymus: bir kasik yemek yedigimde annem bana bir tursu verirmis.. Tabi ben sadece tursu ile karnimi doyurmak istedigimden isyan edermisim

Hayir, IKI tursu bir yemek..
Halime gulerlermis

ilk okuldayken okuldan eve gelince de bir bardaga iki salatalik tursusu koyardim, sonra da uzerinden acili salgam suyu, gecerdim televizyoun karsisina.. Gel keyfim gel, agzim yana yana cizgifilm izlerdim.

Su agiz hadi ne garip bir sey, daha 2 yasinda ne pis bogaz bir sey oldugumu kanitlamisim ben, hala ayniyim.. Bu yuzdendir ki aman adanali yandim adanali sarkisi caldiginda falan pek bir ustume alinirim. Ruhum adanali!

Hiç yorum yok: