Perşembe, Şubat 28

gune Nilufer ile baslamak..



Bu sabah uyandigimdan beri eski Nilufer sarkilari dinliyorum, niye bilmiyorum, ama eglenceli geliyor.. Dun hava cok soguktu buralarda, saf ben klimayi (isitmayi) kapamisim, gece dondum dondum.. Sabah uyaninca actim, ama ev hala o kadar soguk ki yataktan cikmak cok zor - hatta imkansiz - geliyor..

Ama kalkmam lazim, cunku bugun once ise, ordan da disciye gidicem. Agiz kaliplarimin 6. haftasi doluyor bugun, ve sanirim dislerimin yeni yerlerine yerlesmesi icin biraz dislerin aralarini torpuleyecekler zimpara kagidiyla! Ay boyle yazinca iskence gibi oldu - ama sanildigindan daha az aci ve rahatsizlik veren bir sey bu - gecen gittigimde de biraz yaptilar.

Bir de yeni agiz kaliplarimi alicam. Tel takmadigim icin boyle plastik sert agiz kaliplari (invisalign) takiyorum, 2 hafta boyunca. 2 hafta dolduktan sonra yenisini takiyorum, yenisi ise hep acitiyor cunku disleri biraz daha oraya itiyor buraya cekiyor. Sonuc bu itme cekme sonucunda, 6 ay sonunda diserin istenilen mukemmel konuma ulasmalari.. Ama bakalim, ben butun gun takmadigim icin kaliplari 6 ay sonunda ne halde olacaklar merak icersindeyim! butun gun takamamamin nedeni ise insanlarin beni konusurken sarhos sanmalari.. Ders verirken ya da calisirken pek iyi olmayabilir sarhos muamelesi gormek.

Bun gece eve gec geldigimiz icin anca uyanabiliyorum, saat epey gec olmus. Dun gece pek eglenceli bir arap-lubnan gecesine gittik. Daha once bir lubnan gecesine gitmistik, ve biz Turklerden kat kat sulu ve eglenceli insanlar olduklarini gorunce pek sevmistim Lubnanlilari.. Dun gece de Memi ve Sirro'yu da ikna edip gittik. Memi'yi ikna etmek basta zor olsa da, gecenin sonlarina dogru yaptigi MC Hammer danslari falan eglendiginin kanitiydi bence!

Gerci bu gece gecen seferki kadar tatmin etmedi beni, cunku bir gobek havasi, bir house, sonra bir latin, sonra yine gobek seklinde gittigi icin ne yapacagimizi anlamakta biraz zorlandik, ama neticede pek bir eglendik! en son benim dogum gunu aksamim ciktigimizi dusunursek, 1 aydan fazla olmus, gec bile kalmisiz. Yaslaniyor muyuz ne!

Ay bir de, gelecek ay duzenlenecek Turk gecesinde insanlarin yeteneklerini gosterebilecekleri, stand up falan yapabilecekleri bir bolum olacakmis.. Bence bu bolume kimse katilmayacak - amma, dusunuyorum da - soyle 5-6 kisi, bir Avrupa yakasi skeci ile insanlarin karsisina ciksak - herkesleri sok etsek, belki rezil olurduk, ama pek bir eglenceli olurdu. Kendimi tanidigim icin yapmayacagimi biliyorum, ama iste yapsak nasil olurdu dusuncesi beni guldurmeye yetiyor :)

Hiç yorum yok: